Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDISKA VOLNÉHO ČASU > 4.3 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY SLEDUJÍ VZDĚLÁVACÍ POKROK KAŽDÉHO ÚČASTNÍKA A PŘI PLÁNOVÁNÍ A REALIZACI VZDĚLÁVÁNÍ ZOHLEDŇUJÍ INDIVIDUÁLNÍ POTŘEBY ÚČASTNÍKŮ.

4.3 Pedagogové systematicky sledují vzdělávací pokrok každého účastníka a při plánování a realizaci vzdělávání zohledňují individuální potřeby účastníků.


Pedagogové systematicky sledují a zohledňují vývoj, procesy vzdělávání a vzdělávací výsledky každého účastníka a pravidelně poskytují účastníkům účinnou zpětnou vazbu k jejich práci. K dalšímu pokroku ve vzdělávání nabízejí účastníkům aktivity, které odpovídají jejich očekávanému nejbližšímu vývoji. Vedou účastníky k tomu, aby si stanovovali vzdělávací cíle, formulovali očekávání od vlastní práce a ve vazbě na tyto stanovené cíle a očekávání prováděli sebehodnocení a vzájemné hodnocení.